Söndag 19/4

Något som aldrig kommer sluta förvåna mig är hur fantastiskt seg Sara är på att svara på sms. Skickade en liten morgonhälsning till henne om en grej som hände igår vid 10.00...svaret fick jag nu, nästan 8 timmar senare. Vad ska man säga, bättre sent än aldrig?

Sitter och lugnar ner mig efter Internet Bay med lite musik..benen värker och skallen är helt slut. Ville nästan pussa Kegis när han sa att vi skulle ställa in träningen imorgon. Notera att jag skrev nästan!
Helgen blev kanske inte riktigt som vi tänkt oss. Det makalösa spelet som vi hade inne i arcus vill inte riktigt infinna sig. Vi spelar ganska ojämnt och hjärtlöst ibland. Vi kom i alla fall 3:a. Det man kan säga om en här cupen är att det är skönt att den är slut.

Det suger att lovet är slut imörrn! Nu är det bara att ladda om för somamrlov med andra ord...

HErrå!

Kommentarer
Postat av: emma

Jag tycker inte du ska gnälla om att en viss person är seg på att svara, för ingen är värre än Sara på det! ^^

2009-04-21 @ 00:07:08
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/
Postat av: Sara

HAHA nej, men så seg är jag ju inte.. alltid iaf ;) <3

2009-04-21 @ 12:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0