Onsdag 29/4

JAg vet inte riktigt vad det är med mig och min släkt. Det blir alltid så fruktansvärt långtråkigt när vi har middagar och sånt. Andra verkar ju ha hyfsat kul med sina oldies. Har kommit fram till att det kan bero på att jag är så ung jämfört med alla andra. Skulle sitta fint med några fler kusiner eller något ung och hipp moster. VADSOMHELST!

Jag kanske har nämnt detta för men min mentor Åsa verkar tro att jag har ätstörningar. Det började på mitt utvecklingsamtl när hon pekade på min hals och sa att jag börade se mager ut. Sen har hon börjat fråga med jämna mellanrum om jag har med mig mellis till skolan. OCh en gång när jag åt ett äpple brast hon ut i ett: ÅH VAD GLAD JAG BLIR NÄR JAG SER ATT DU ÄTER!
Det är så obefogade misstankar att det finns inte. Ligger på en stadig andraplats när det gäller att äta lunch efter Aasa bland tjejerna. Haha, jag tycker typ att det hela är lite småkul.

Var förresten och hämtade mitt körtkort idag. Haha helt kul att man ser så sjukt ängslig ut, kan ju bero på att man tar det just innan teoriprovet. Ingen bra ide. MAn borde ta det just efter man klarat uppkörningen så man får en lycklig bild. Röd i nyllet i mitt fall.

Snart tårta och promenad med perran!


Farmor hade köpt körkorts-glass åt mig. Snäll tant:D

HEjs

Kommentarer
Postat av: Aasa

Hahha, måste ju bara säga att jag är i en klass för sig;) hahaha

2009-05-04 @ 19:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0