Onsdag 22/4

Grymt bra dag på alla sätt och vis..kort dag, soligt, glass, fixat jobb till fotbollsresan:), ska på afro osv osv..

Måste bara säga att diskussionen på biologin spårade ut totalt. Vi pratade om vilka hinder det finns för olika slags djur att para sig med varandra. Det finns sk. mekanisk isolering. En liten kanin kan tyvärr inte para sig med en häst..tänk bara hur det skulle se ut, haha...det var ungefär där mina tankar satte fart. För att vara en så smart klass är alla ganska dumma ibland:P Ricnil kan inte ha det alltför lätt

Förutom afro så vet jag inte vad kvällen har att erbjuda..lite "backa runt hörn" med papi skulle jag tro. OCH KEMIPLUGG! det där jäkla provet har dragit ner levnadsglädjen hos mig på sistone..ska bli skönt att få lämna det bakom sig på fredag..om det går bra det vill säga.

MEn nu har jag en massa annat att pyssla med, herrå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0