Onsdag 15/4

Fy vad jag inte är sugen på att blogga egentligen. Nu kanske jag borde lägga ner den här iden på riktigt och skaffa facebook som alla ndra? Måste erkänna att tanken faktiskt har slagit mig.
För att fördriva tiden tills jag och persson ska ut och traska delar jag ut lite dagens

Dagens sämsta tajming: IDA AASA! Haha:D Behöver inte riktigt gå in på vad hon gjorde, men komiskt var det iaf.

Dagens tack: Spotify! Kan lyssna på alla olyssnade RHCP låtar

Dagens önskan: Snälla nån, ta bort russinburken så jag inte käkar upp den

Dagens bästa: VÄDRET!

Dagens sämsta: Måste plugga kemi...mer behöver inte sägas

Förresten så har jag klippt mig..ddet är väldigt kort enligt mig, men kanske långt enligt andra.

HEjdå!


Kommentarer
Postat av: aset

hahhaa, asså inte vart med om någon sämre timing;) hahahha, sjuuukt

2009-04-17 @ 12:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0