Onsdag 1/5

Jag gjorde nyss ett konstaterande..jag har jättesvårt att läsa sidor med svart bakgrund! På dator alltså..och med neon-aktiga färger på det så blir att ett enda klet. Jag kanske inte är ensam..

Blev klar förvånansvärt tidigt med Svenska nationella..skrivkrampen varade bara 3/5 timmar. Tror inte att det gick så bra, men jag gjorde ju et bästa som jag kunde just då iaf. Sen blev det en promenad hem från porsön i solskenet samtidigt som jag tuggade på min matsäck.

Nu sitter jag och funderar på vad dagen har att erbjuda..kanske lite välbehövligt sov, plugg och spinning sen ikväll. JAg förstår egentligen inte vad jag ska dit å göra..jag tycker det är tråkigt och jobbigt på alla sätt. Men jag lyckas typ glömma hur mycket jag hatar det så nu är jag typ..peppad?

Får jag bara fråga, hur i helsikke tänker Peter U när han sätter mig att döma en semifinal och en final i arcus på torsdag? Han kunde ju inte ha gjort ett sämre val, funderar på att anmäla mig sjuk eller nå för annars kommer jag bryta ihop och gråta innan matchen. Barnen kommer dra alla elaka domar-ramsor dom kan..jag kommer att fly in på toaletterna och aldrig komma ut. Ångesten är gigantisk!

 Såhär mycket ska jag svettas på spinningen! Hell yeah:D

Kommentarer
Postat av: Cissi

jaa, jag vill göra hitta på något nu! Kan vi inte göra något i helgen?:)

2009-04-02 @ 12:45:15
URL: http://cissimannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0