Måndag 6/4

Vars tog värmen vägen? "Kallen" som Elina säger letar sig in precis överallt..och jag som var på sjukt somrigt humör idag. de högre makterna går emot mig. Jag som kände mig så Summer of 69:(

Skulle nog vilja säga att den här dagen har varit relativt smärtfri och effektiv. Fysseprov som gick okej, lunch hos med halva mentorsgruppen hos Åsa. Så hade hon bakat sjukt god kladdkaka till efterrätt..just nu känns det som om jag aldrig mer kommer behöva äta. Fråga mig igen om en halvtimme så får ni ett annat svar. Idrottsfysse, Ninas en sväng och sen for jag hem. Ska snart läsa lite "Låt den rätta komma in" och tagga för träning.

Det finns galet mycket bra musik. Nu är jag inne i en "lugna favoriter" period. Jag pratar inte radiokanalen utan mina egan favoriter. Så nu spelas "Too much love will kill you" med Brian May. Äckligt bra. Som vanligt, ett citat:


How would it be if you were standing in my shoes
Cant you see that it's impossible to choose
No there's no making sense of it
Every way I go Im bound to lose

Too much love will kill you
Just as sure as none at all
It'll drain the power that's in you
Make you plead and scream and crawl
And the pain will make you crazy
Youre the victim of your crime
Too much love will kill you
Every time

Mamma har ramat in en bild jag gjorde i nian..den passar mitt humör idag:D



Arcus på G

HEjdå!

Kommentarer
Postat av: Emelie berglund

vsg :)

gud så fin bild, såg ut som ett himla pillergöra :)

2009-04-06 @ 16:11:08
URL: http://likeadream.se
Postat av: Olessia

myyys :D värmen är här

2009-04-06 @ 16:36:23
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0