Måndag 27/4

I'm feeling like a monday but someday I'll be Saturday night. Så är det ungefär nu, trött och frysig av mig är jag. Så känns halsen lite konstig men det är säkert bara en inbillning från min sida. På tal om Saturday night så har jag inte berättat något om lördags kvällen hos Jokki. Riktigt jäkla roligt var det när min älsklingskvinna firade sin 18 års dag- En massa roliga människor, bra musik(det såg jag och Persson till), Elinas makalösa drink och cheeseballskrig. Alla var i alla fall på topp och det blev riktigt bra:D Vi förväntar oss samma sak nästa år!

Det finns vissa highlights med en grå dag som denna också:
MVG på fysikprovet..en bit över gränsen också så det kändes awesome
Har haft en stört skön eftermiddag i soffan
Tajmade in bussen perfekt på Smedjegatan

Vad ska man säga? Ibland är man lättroad och tur är väl det.

PS. JAg tycker jag har kommit på värsta grejen till mor när hon fyller år. har bokat afterwork åt henne och mig på Kafelino på fredag. Greksik buffe:P Lite kul att Ida i min klass verkade tro att jag skulle dra en krogrunda med mamma men så är ju inte riktigt fallet. Såvida int dansgolvet öppnar klockan 18.00

Snart ska jag rulla till Alvik och träna i detta pissväder!WOHOO

Herrå:D

Kommentarer
Postat av: jokki

haha ajälvkalrt blire en repirs :D:D

2009-04-27 @ 21:57:58
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0