Lördag 4/4

Riktigt dåligt sov inatt. Vaknade vi halv sju att ett obarmhärtigt sendrag i vaden..sen kunde jag inte somna om. YES!

Läste nyss Jokkihannas blogg och det fick mig så fruktansvärt arg. Arish förklarade sent igårkväll att han inte kunde döma matcher imorrn för han var för full ,när hon kämpat hela veckan md att få ihop folk. JAg blir så förbannad för det är så in i helsikke respektlöst att göra sådär. JAg är gode säker på att Arish inte läser det här..men jag måste typ få släppa ut ilskan lite. OCh det är inte bara han som är ohjälpsam..hade varit så mycket roligare med det här projektarbetet om ALLA ställt upp. Visst, de flesta gör vad dom kan så alla ska inte ta åt sig. MEn nu är det ju såhär att vi sa bara att vi skulle fixa jobben, och sen skulle ALLA hjälpas åt att jobba. MEn nu verkar vi få göra både och. Ja, jag är grymt arg och på väg att bli en hatbloggerska.

Nåe nu måste jag snart gå ut och promma en sväng så att jag samlar tankarna lite inför matchen..hoppas på spel såklart:)

Hejdå


PS. HAr börjat läsa "Låt den rätte komma in"..sjukt obehaglig..


Kommentarer
Postat av: jokki

jag hoppas att Ari tog mitt hot om att prata med Usi på riktigt, för det tänker jag göra annars, spec när han är ifkare och det är ifk som håller cupen och allt möjligt. Än så länge har jag inte fått ngt samtal iaf.

2009-04-04 @ 10:15:13
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Emelie berglund

Jag hoppas han läser de här.

Dålig anledning han hade.

Förlåt men: Jävla pucko!

2009-04-04 @ 23:16:11
URL: http://likeadream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0