Lördag 25/4

Igår kan ha varit den både coolaste och töntigaste kvällen någonsin.
Coolt: Jag hämtade upp mina vänner Persson, Emma och Johanna och tillsammans for vi till godishuset. Vi drog till och med smedjegatan, moahha. Det var ju inte det coolaste kanske eftersom klockan knappt var åtta och det inte var nå folk där men det är tanken som räknas. Sen fick jag 10 kr för mycket tillbaka när jag köpte godis och det händer sannerligen inte varje dag.

Töntigt: JAg somnade före klockan elva av ren utmattning. Det händer INTE varje dag.

Förövrigt har jag inte särskilt mycket på hjärtat. Match idag och jag tänkte passa på att lägga upp en bild på mitt fantastiska lag:D Alldeles nytaget, en solig och vacker dag på Liko arena. Även om dte kanske itne syns så HAR vi faktiskt målvakter. Haha




Avslutar med att citera våran sportchef som jag tror missat en och annan svenska lektion:

TREVLIG HÄLG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0