Fredag 3/4

Nu ska ni få höra något magiskt, fantastiskt, underbart..ja you name it. Gissa vad jag ska göra ikväll?

INGENTING!

Jag är så slut i skallen och överallt så jag vill nästan bara gråta över att jag bara ska vara hemma ikväll. Av lycka alltså:D Ska se på tv, halvsova i soffan hela kvällen och bli en hel människa igen! För imorrn är det bara att ta nya tag:match mot infjärden och sen på kvällen så firar alvik 75 år. trerätters<3 Sen på söndag lämnar jag barndomen bakom mig och träder in i vuxenvärlden. Jag fyller 18 med andra ord, haha. Kärvs mycket energi för att orka med farmor och co.

Förresten så har min första, och förhoppningsvis inte enda, present anlänt idag i ett brev. Farmors syster Gudrun hade virkat/knypplat 2 dukar åt mig. Sjukt bra gjorda visserligen..men kanske en lite tråkig grej att få när man är ung och vild. sparas till jag går i pension med andra ord:D

Näe ha en bra kväll, för det ska jag:D SOVA KLOCKAN 21.00! hell yeah!

Herråå:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0