Fredag 24/4

Kvinnan som gjorde min dag heter Ulrika Hult. TACK FÖR KÖRKORTET:D:D

Jag är helt hypad av gladhet och det här kommer bli en riktigt bra dag tror jag.  JAg ska köra själv till avlik för första gången, sen ryktas det att det blir chillträning, sen så är det godishuset med Persson, Johanna och Emma. ska tjata så att det blir lite SATC efter det också:D

Jag satt och funderade vilka godisar jag ska köpa och kom fram till att jag ahr typ glömt bort vilka mina favoritgodisar är! Så länge sen känns det som att det var jag åt godis sist. Nu ska jag ta tillfället i akt och hitta nya favoriter.  Choklad är väl det som ligger mig varmast om hjärtat men jag är helt övertygad och att jag får dålig hud av det. inte för att låta tjejig eller, så, fast jag är ju faktiskt tjej...

NU TAGGAR JAG TILL TUSEN FÖR HELG!

HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0