Fredag 10/4

Stört att det bara är fredag!

Tänkte att jag skulle berätta lite om gårdagen. Kvinnorna som jag inte orkar nämna vid namn kom hit vid 19.00. Persson som skulle komma lite tidigare kom sist av alla..men jag kan inte påstå att jag blev förvånad, haha. Jag sprang runt som en kenyan och sminkade mig, fixade med mat och försökte vara social med folk. Speedad är det minsta man kan säga om mig.
Sen slog vi oss ner till bords och åt en massa pajer som mormor och mamma fixat. Satans vad gott det var! sen så jaa..rullade resten av kvällen på med lite traditionella lekar och efterrätt och lite sista paniken fixande. Vi satsade på en tidig buss in till stan så vi skulle slippa köa så länge  utanför Grace. Vilket vi inte behövde
Sen var det väl konstant ful-dans till klockan 3.15 när jag och Persson, sist kvar på Grace, tog en taxi hem.

Sen måste jag ju bara tacka för dom fina presenterna jag fick!! Ett par sjukt snygga svarta skor som gör mig 165 cm lång och två ögonskuggor och ett nagellack:D Jag blev så sjukt glad!! Och idas kort som jag fick på onsdagen icke att förglömma. Tår i ögat som Jokki sa!

Idag ska jag bränna lite cheeseballs och fara ut ochspringa i snön. KAn nån förklara varför det smöar när det är 3 grader varmt? Näe tänkte väl det.
Förhoppnnigsvis kan jag sen sno lite roliga kort från kvällen och visa, hehe

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0