-||-

Som svar på Jokkis fråga: Njee man kan nog säga att Persson gjorde den åt mig:)

Nu är det såhär att jag inte skriver av fri vilja, utan bara för att Emma Persson 17 år ska ha något att göra. Hon och hennes mamma har börjat ett "nytt liv"..dvs man ska äta nyttigt. JAg vet inte va deras metod kallas men något i den stör mig: Är man lite sötsugen ska man äta lite ost eller skinkbit. Vadå? Ska man knapra tuna skivor om man är sugen på godis? It doesn't make sense!
Det återstår alltså att se om detta kommer att fungera. Vem vem, hushållsost kanske blir det nya marabou.

Grejen med att tvångsskriva är att man inte har något att skriva..

Jo nu har jag läst ut Låt den rätte komma in och jag är INTE imponerad. Allt blev bara hetsigt i slutet så jag läste typ en rad på varje sida för jag orkade inte sätta mig in i något. Lättnaden över att den boken numer är i mitt förflutna är enorm!

Neej nu ska jag chilla mina nerver med lite spindelharpan(det var faktiskt ganska längesen)

HEjs!

PS. Klart man kan kalla looping för kullerbytta. Sak samma

Kommentarer
Postat av: emma

Alltså det där men skinskivor och ost kommer jag aldrig börja med. Usch! haha, men jag ska bevisa för dig att det kommer funka ;)

2009-04-16 @ 23:36:33
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0