vad händer?

Nu kan man ju börja fråga sig vad som hände egentligen, vi vinner liksom. Vi  har vunnit två matcher i rad och förbryllningen lyser i allas ögon. Självklart är ju det här en bra sak, men en som är mindre bra är att den teoretiska chansen att hänga kvar i ettan är som bortblåst. OC nu ställer jag frågan som jag ställt så många gånger förut: VARFÖR BÖRJADE VI INTE VINNA TIDIGARE?!

Matchen var mot sundsvall i sundsvall på deras i mina ögon ascoola arena. JAg har aldrig suttit i ett sånt stort omklädningsrum förut och bara den känslan var ju tuff. Nä ärligt så var det inte våran bästa match och vi hade turen på vår sida kan man säga. Fick spela litegranna, iaf så länge så att jag fick en anledinng att duscha och då är jag då NÖÖJD:)

Nu blev det här inlägget lite pressat på någe vis för det är första gången jag skriver med publik. Jocke kom hit igårkväll och sitter nu och begrundar varje ord jag skriver, eller nej siter och petar på saker i jonas bokhylla. Snart borde typ mor och far komma hem och laga lite mat åt barn som svälter ihjäl. Helt fult för dom var och tittade på matchen isundsvall och passade på att hälsa på lite släktingar i samma sväng, men det var ine det som var fult. Utan det som var fult var att vi typ hade mer publik än vad sundsvall hade på matchen och det är ju skandal eftersom de har en assbra arena och dessutom hemmaplan. Galet att vi hade så många supporters, fick tom göra vågen efter matchen,haha:D

Näee, alltså det gick segt att skriva, kan hända att det blir en uppdatering framåt kvällskvisten

HERRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0