Sjukligt trött!

Idag är jag inte att leka med, jag känner mig irriterad på ingeting och allmänt sliten.Dagen började med en försovning vilket annars aldrig hänt mig typ. Ställer klockan på 06.15 och när den ringer trycker jag på snooze(tror jag alltså). Istället ahr jag ju stängt av telefonen och sover vidare nån timme. mamma kommer och undrar om jag inte ska upp eftersom hon hörde alamret ringa, men då ljuger jag ihop nån historia om att jag har sovmorgon vilket jag ju inte alls har. Sen så vaknar jag till just före 8 och sneglar på klockan. Visst fasen, jag ska ju sitta på bussen nu!!! Det blev till att rusa upp och klä på sig, trycka en banan och vandra iväg till bussen som jag trodde gick 08.20..nehepp då har jag ju tittat fel busstid också och den går inte förrän 08.27. Låter kanske inte som en big deal för dig, men för mig innebär det att jag inte kunde åka till varvet och gå därifrån istället för från smedjan. Dagen rullade på som vanligt..så nu är jag då hemma och ska snart gå och ta en lååång powernap innan tränigen. Tusiken vad skönt det vore om vi hade vart helt lediga idag , men så tur har man ju inte...förhoppnnigsvis blir det väl lugnt iaf. HAr en hel del pluggnade att ta itu med också men jag känner mig för trött helt enkelt just nu.men försöka kan man ju alltid.

Annars var det inge mer jag hade på hjärtat, matchen igår gick ju rakt åt röven och mer behövs inte sägas. JAg ska vara glad omn jag någonsin får spela en minut med flickor födda 99, så dålig var jag igår

Herrååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0