Röv

Vette tusan vad jag råkade göra, typ publicera ett inlägg med fel rubrik. Det ska vara röb och inte röv. Nu är jag lite arg..min höft är helt vajsing och åt skogen, det är typ okej när jag bara jobbar och så men  så fort jag skjutit ett skott är den förstörd för hela träningen..så jag klev av och har för första gången pratat med en sjukgymnast. Jag har inte vart där ännu men hoppas på att få komma dit så fort som möjligt så det blir bra så fort som möjligt. Det är helt stört för jag har ingen aning om vad jag kan ha gjort. Skit samma det blir bra. aoo och sen när jag skulle köra hem från träningen var jag helt och hållet ur gängorna..försökte att starta på trean, fick kärringstopp, försökte starta på tvån, körde mitt mellan två filer, blinkade fel..jag tror helt enkelt att det är sömnbristen som tar ut sin rätt..har inte blivit så mycket sov på sistone. MEn ikvväll susar jag iväg efter bolibompa redan. Näe, men typ efter idol iaf..såg det inte från början men nu är jag verkligen FAST

Okehj jag orkar inte skriva nå mer för världen är bara stjärtig och jag är hel fruktansvärt trött

Herråååååååå

Kommentarer
Postat av: jokki

tråigt med höften alltså, men roligt det med idol jag är också totally stuck

2008-09-29 @ 21:34:45
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0