Pffffhhh

Jag sitter och bara småpyser av ilska..eller jag är mer irriterad kanske. JAg har vart hemma i ca 5 minuter men mor har redan hunnit med att fråga 345 frågor. Helt sjukt. Vad jag har ätit efter träningen, vad jag har ätit i skolan, om jag vill ha äppelpaj, var filmen sevärd, har jag sovmorgon, körde jag hem, åkte någon annan med, behöver jag ta ledigt på fredag osv osv. Okejokej att alla mammor frågar såna frågor, eller nästan iaf, men det hindrar inte mig från att störa mig på det något enormt. Alltså grejen är att när jag sätter mig vid datorn på kvällen är för att jag vill varva ner och vara för mig själv en stund ich då blir det inte bättre av att ha en kvinna i dörren som utsätter en för korsförhör. Lugn och ro är att föredra.

 JAg har egentligen lite plugg att hinna med men jag tänkte så att jag får chilla till 20.45..plugga till ca halv tio(engelska) sen så till kl tio gör jag biologi..eller något i den stilen ändringar i planeringen kan förekomma.

Jag har ont i ryggen sen amad the duckhater slog till mig när vi hade slaggis idag. Jäkla stjärt, känns typ som träningsvärk. Det är jobbigt att hålla upp nacken också, tack för den liksom.

Nu kanske det låter som att jag klagar helt mycket, men det gör jag ju iofs också..måste lugna mina nerver med "the masterplan" och "violet hill".

Will dance if they want to dance
Please brother take a chance
You know they're gonna go
Which way they wanna go
All we know is that we don't know
What is gonna be
Please brother let it be
Life on the other hand won't let you understand
Why we're all part of the masterplan

Finns typ ingen refräng som funkar bättre på mina omtåliga nerver..its fucking nice mate! MOahahaXD

Idag kan jag ju ha lärt mig den mest användbara ord jag någonsin kommer kunna på engelska: COLOSTOMY BAG! En sån påse man har på magen efter en tarmoperation när inte tarmarna funkar. Jag behöver ju inte gå in i ddetalj på vad som finns i en sån för då äcklar jag mig själv litegranna. MEn helt seriöst: när kommer jag någonsin ha användning för et sånt slags ord? I vilket sammanhang liksom? Och falsk ledtråd= red herring. Det låter typ som en slags fisk eller nå,haha

Nääe nu ör det dags att plugga på rikt.

HErråå:D

Kommentarer
Postat av: persson

HAHAH! en sån hade jimmy på bellis och han tvingade jenny att känna på den! HAHAHAH USCH!

2008-09-09 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0