Othello

Är namnet på den underbara pjäs som jag, jokki, keso, nisse, amad och ida ska spela upp på svenskan. Aldrig har det typ blivit så mycket skratt på en svenskalektion tror jag. Det är obeskrivligt när Nisse basar på som othello så att motspelaren typ flyger in i väggen. Jag har då tagit mig an en väldigt diskret roll som berättare, men ask så viktig jag är alltså! På riktigt tror jag,haha. Kort kan man säga att det handlar om svartsjuka som spårar ur till en massa mord av olika anledningar. Och jag vet inte riktigt ,men han shakespeare eller hur det stavas har typ grym humor ibland;D OCh vi är dödligt allvarliga när vi garanterar att det kommer bli den bästa pjäsen NÅGONSIN! Fundar på att bjuda in stintan bara för gammal vänskaps skull, hon steg i mina ögon när hon bestämde mig för att ge mig det högre av de betyg hon vägde mellan.

Nu känner jag att den sk "vågen" med en massa skolarbete är på väg att rulla in. MEn jag är så stjärtigt dålig på att hålla reda på vilken vecka man hade prov i vilket ämne och sånt. hmm..engelska nästa iaf

Har inte känt något bloggigt sug på sistone, passar inte in i min "hektiska" vardag jämt..men jag ska samla krafter och återvända bättre än nånsin förr

See YA

HEråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0