Okej okej

Nu har jag typ ändå lugnat ner mig litegranna, men jag är fortfarande sur på kvinnan och köper inte rikigt att hon försöker vara trevlig mot mig helt plötsligt. Så dum är jag inte

Nääe nu för att skriva om vad jag ahr gjort i helgen. Fredagen startade med en träning som gick åt anus och sen skjutsade mor mig till jocke. Vi fick stå och vänta utanför på gården ett tag för hans brors kompisar stod nakna i hallen typ, och det ville han inte utsäta mig för haha:D Sen såg vi nån rysare och den var äcklig för att en arm blev uppäten, usch. Sen var sov vi, vakande, åt, for och såg fotboll i 15 min haha, sen så skulle jag hem:( hade tackat ja till inbjudan att äta på baan thai med antnäsarna för att fira linnea som fyllt år..sen så skulle vi och se när viktor dansade men jag for innan dess pga av störd trötthet och hann bara se några kvinnor 35+ dansa magdans. en upplevelse, men om den var bra eller dålig vet jag inte. men dock en väldigt trevlig kväll för jag ahde typ inte träffat dom flesta på ett tag. När jag kom hem kom johanna förbi och hon var också ganska sliten så vi spelade några omgångar yatzy och såg på film.

Okejn jag fick nå låtar av joakim som jag i början tyckte var asdåliga men nu när jag lyssnat någon gång är dom typ helt okej. Fast det skulle jag aldrig erkänna:D Inte min musiksmak alls men det funkar typ ändå..lite chillychill

Snart ska jag fara väg till alvik för vi har match och senare ikväll har jag lite underbara andragradsekvationer att lösa! Ligger helt efter och det är jobbigt att vara efter hela tiden för då hinnner man aldrig jobba ikapp på lektionerna..och sen så måste jag göra lite engelska också, annars får jag ju pisk av MAA07(åsa). OCh sen så bestämde jag och johanna att vi skulle ut och gå en sväng på kvällen, passar typ bra för att rensa hjärnan litegranna.

Aaa, men nu ska jag gå och titta på min blåbräskaka. Jag har bakat för att jag var på det förlorande laget på en träning då det stod fika på spel. MEn det är luugnt, kul att baka ändå när man har något att baka till.

HErrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0