NÖTARN

okeej, nu har jag typ bloggat tre ggr idag, men dom första två räknas egentligen som en eftersom jag bara tog en paus på tio minuter för att lugna ner mig lite.
Om dagen började dåligt så har den då iaf slutat förjääkla bra alltså:D Eller den är ju inte slut men ingenting kan förstöra den gladhet jag känner nu. Alltså håll i er så ni inte ramlar baklänges: VI VANN IDAG!!!
Alltså vad hände liksom? Vill ni ha en matchrapport så kolla jokkihanna.blogg.se för jag orkar som inte skriva om den. MEn när ollan gjorde målet så var jag så sjukligt glad och det höll  ju hela matchen. I NYLLET på er som trodde att vi inte skulle vinna en enda match. Så även om vi går ner i tvåan vilket är ganska troligt så har vi då vunnit iaf..yeah babe!
Glad glad glad jag är jättejätteglad. OCh inte för att skryta men mitt fika efter matchen var som pricken över i:et, men jag tror till och med att jag skulle ha tyckt om korv i det ögonblicket. JAg får det att låta som att vi har vunnit CL men så känns det typ in min mage

Nu ska jag draa..ska bränna en skiva som jag kan dunka på mitt rum:D

HErrrårrårååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0