Nice känsla!

Just nu sitter jag bara och känner mig GLAD! JAg har ätit god mat, träningen gick suveränt, jag har sovis imorrn, mimmi kommer nästa helg, mobilen är laddad inför bussresan till sundsvall med en massa great musik, jag ahr ett kilo sand i håret och det stör mig inte....jag skulle i princip kunna rabbla upp saker för evigt

Alltså träningen, jag har typ svårt att släppa hur underbart roligt det var att träna idag. Den kunde inte ha börjat så mycket sämre med grå himmel och ont i volleybolltummarna, men sen vände det genom ett trollslag och alla spelade så suveränt bra! Benen var lätta och gick som trummpinnar över det mjuka fluffiga gräset på liko arena. JAg orkade i princip hur mycket som helst trots att jag redan hade två träningar i kroppen. Nice känsla som tusiken! Vanligtvis bruakr jag vilja att träningarna ska ta slut, okej det behöver ni ju inte skvallra till kega men idag blev jag seriöst ledsen när mattias blåste av den glädjedödaren!
OCh jag är sjukt pepp för att gymmaimorrn innan skolan, göra lite kondition för att bli av med energi och lite överkropp för att jag vill  se ut som the incredible hulk. Okej det kommer typ aldrig hända, jag är dömd att ha tanig överkropp även om det blivit avsevärt bättre på sistone. Mina armar är inte ett retobjekt för jonas längre, yess. Hemligheten är mycket mat:D

Jag bestämde just att gå på prom med johanna men de vette tusan hur vi tänkte eftersom det är idol från luleå nu..blir nog att se det ist, men måste ju visa lite hjärta för sin hemstad. Nu börjar dte, ska draa

Sjukt pepp för match på lördag! VINNAVINNA VINNA

HErrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0