men...rubrik!

JAg hatar att man måste komma på rubriker, det är ju det absolut sämsta med blogg.
Något som är bra är att jag ahr gjort bort den dära kemin som har vilat på mina axlar i några dagar..inte för att den avr jobbig eller så, haha:)

En grunderegel när man skriver är att man måste ha skön musik i bakgrunden, för min del är det oasis just nu..det kan ju omöjligt finnas någon med sån röst. Ohh, gåsis ibland som jokki skulle ha sagt. SÅ sitter man och diggar lite med skallen och låtar tankarna komma smygandes..hmm..hmm..men nu händer ju typ ingenting, kan bero på att låten slutae..stjärt

Okej min dag, den har varit helt KUL. och ja, jag var i skolan:) Verkar iaf som att en del har saknat mig och det är väl positivt. Dock så blev det grymt långtråkigt ett tag när vi hade hål i tre timamr och bara satt och satt och satt på skolan. Spelade en omgång chicago men efter fler än 5 omgångar sp hade jag fortfarande noll poäng, lysande, jag gav mina kort till joel och vinner inte han spelet då? Jajjemen, min stolthet fick sig en ordentlig smäll. MEn det är såna smälalr man får ta, hahaha:D Neejh det var typ inte roligt, men jag gilalr att skratta åt mina egan skämt, särsklilt om ingen annan gör det. Sen så blev dt tråkigt ett tag..sen så kommr karre och bawer och lyser upp den grå tillvaron ett tag. Sen blev det tråkigt igen. Sen var det LPL med brolla, och mannen ska ha all cred för att han kan byta papper på overheaden i en så jäkulsk hastighet. den sortens lektioner gillar jag: snabba, intensiva och korta. OCh så att han är ut ur klasrummet halva tiden också. JAg hade typ lust att applådera när han var klar med sitt maraton med OH.n men jag vet inte riktigt, kändes inte som att det var rätt tillfälle kanske:)

När jag blir stor vill jag bli som jokki, eller iaf ha hennes sov-vanor och bak-kunskaper( inte om rövar alltså, nää att baka menar jag). Hon kan somna tidigt och vakna sent, och dessutom baka kakor för gudar, dvs mig! Och en sak jag har tänkt på, att en person som heter jokki kan ju aldrig vara arg eller dryg? man hör ju det: jokki är nästan som fågelkvitter,haha:D Stämmer bra iaf.

OCh jag tycker seriöst att amad är lite knasig, sriöst hur kan en människa se ut som en anka? för tydligen gör jag ju det. Daisy Duck är numera mitt andra namn eller bara ett enkelt "anka"

 VAdå, jag eller?

OCh joakim, inte snällt att luras att man lumpen-klippt sig!

Nu ska jag avrunda:D

HErrårååååååååååå

Kommentarer
Postat av: JohannaM

alltså Elin dyu tänker på så knasiga saker. Du är en anka, vad är jag för fågel? ngn liten lätt en som har mkt ork til att kvittra Jokki,jokki ofta

2008-09-04 @ 15:45:28
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0