mätt

Nu har jag nyss tryckt en sportis och flingor så min mage är MÄTT. Skön känsla, oj just ja det är idol på tv..kan vara bra att ha på i bakgrunden, vill inte vara helt borta när alla börjar prata om det juh!
Känner att jag nte riktigt vet vad jag ska skriva, läste nyss jokis blogg och hon fick mig att känna mig lite underlägsen som babblar om vad jag har gjort under dagen, medans hennes funderingar kretsar kring resor till framtiden och baktiden. De var inte dåligt djupa saker hon skrev om måste jag säga.

Alltså dagens händelse på både gott och ont måste ha varit när ogge eller vad han kallas som brkar stå i mål när vi tränar med fotbolls råkade skjuta en svidande vrist i brollas skalle. HAn såg helt rädd och chockad ut, och tog sig för tinningen. Sen så vände han sig om och gick iväg några meter bort från oss och jag svär på att jag trodde han skulle börja gråta!
- Hur gick det? Frågar "ogge" lite oroligt, fylld av skuldkänslor för att ha orsakat mannen smärta liksom
- Sådär, säger brolla lite bittert. Medeldåligt!

HAn blev ju typ som en stor bebis och ville inte erkänna att han faktiskt inte skulle avlida, nej här låter vi den stackars pojken som låg bakom olyckan lida av sina skuldkänslor. Det är humor i min stil, men måste ju se det roliga i alla situationer:D

Nu lyssnar jag på "The masterplan" med oasis(i mitt hjärta för tillfället), och den är så grymt bra! Jag ÄLSKAR den..och wonderwall..och live forever..och some might say..och don't look back in anger- Det är den överlägset bästa musiken att köra bil till, sjunga med litegrann och köra någon kilometer för fort bara för att vara busig. Låtsas att man inte har en ful, grön, äcklig skylt bakom bilen. Bara tanken på den får ner mig på jorden igen. 

"I don't believe that anybody feels the way I do, about you now"

Från wonderwall, men jag tyckte att den passade in bra i ett visst sammanhang, haha:D Känn på den du

Nääe, nu ska jag sätta på mig myskläder och se på film med mamma, sovmorgon imorrn motherfuckers,moahahah!

Herråå

Kommentarer
Postat av: jokki

alltså jag vet att vi kommenterar varandras bloggar hela tiden, men det är ju så trevligt med kommentarer. Känn dig underlägsen Eläjn! nee gör inte det förresten, blirr jobbigt. Älskar också Oasis <3

2008-09-05 @ 22:31:38
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0