Latmaskn

jag har alltid varit en sån som tycker att många små saker här i livet är galet jobbiga, några exempel: Bädda sägen, sätta min tallrik i diskmaskinen, packa upp träningsväskan, göra mat när jag är på dåligt humör(okej knasigt exempel men jag kan verkligen aldrig bestämma vad jag ska göra fär något då. Slutar oftast med att jag smäller igen kylskåpsdörren och bestämmer mig för att inte äta, men sen smyger jag tillbaka med svansen mellan benen och äter något så simpelt som mackor), hänga in kläder i garderoben är typ som att springa ett maraton osv. MEn nu ska det bli ändring..fick en tankeställare när mimmi berättade en sjukt sorglig sak som verkligen fick mig att tänka om litegranna..alltså jag lever ju iaf om man tänker så.

Just nu är jag sjukt pepp för helgen. Efter skolan på fredag tar jag bussen till en mycket efterlängtad pojke:D, sen så på lördagen far jag hem, hämtar min cykel och cyklar till sara i laget där vi "junnisar" ska ha lite kul, sen beger vi oss till den riktiga lagfesten inte så långt borta, och sen så blir det bara en massa roligheter, men på söndag ska jag dock vara duktig och plugga. Jajjemen det ska jag..svenskan måste jag ta hem imorrn kom jag ppå..

Ska dra nu

Herrå

Kommentarer
Postat av: jokki

fasiken att jag missar helgen alltså, men ni kommer nog ha det askul, se till att Niemelä och alla super skallen av sig haha! skämt åsido men nästan så iaf

2008-09-25 @ 22:06:46
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0