It sucks mate!

Idag är en sjukt unik dag, som inträffar ca vart tredje år: Jag är sjukskriven. Helt sinnes.
Mådde lite knas änså sen i lördags då jag var stört trött och inte orkade gå upp från soffan på hela dagen, detta fick en uppföljare senare på kvällen när jag "feberyrade"(eller nja jag hade feber och var på grymt dåligt humör vilket resulterade i ett jocke fick ta en hel del skit från mig, haha), sen sov jag helt sinnes dåligt, vaknade varannan timme och trodde att det var morgon..men icke klockan var bara halv fem. Var helt varm så jag satte mig ute på bron och tittade på soluppgången och kylde av mig litegranna..efter lite knark så kan jag somna om ända till kl 8. Äter, far till kallax..hade bestämt mig för att jag kunde följa med och spela ändå. Ska inte ta upp hur matchen gick så då kanske man kan räkna ut det. Hade vi vunnit hade jag ju knappast suttit här och beklagat mig..nä då hade det vart glada rubriker och citat från kuriren,haha:D Nä men under dagen så blir mitt sjuka tillstånd bara bättre och bättre och jag somnar som ett barn när jag kommer hem. Vaknar kl 6 och är helt varm och konstig, damn! Då bestämde jag att jag stannar hemma idag och chillar..missar ju ändå bara två lektioner

MEn nu är jag typ less på att vara hemma..vill ut på äventyr, nej men det vore trevligt om mormor och morfar kom och hälsade på..dom har som alltd något intressant att säga, även om det kan vara nedsättande kommentarer om min röv.

Okej ett tips till alla: taco dip från max! Godare har man aldrig smakat. Fast nu är jag inte så fruktansvärt sugen på mat för det gör ont när jag sväljer+ att jag inte är hungrig

Nu funderar ag på att ringa min vän jokki för att höra vad jag missat under dagen. Det vore i nyllet på mig om det var god mat på skolan den enda dag jag är borta. JAg har bestämt mig för att det bara blir en dag, imorrn är jag tillbaka med nya krafter, moahahaahah

Jag ser typ ingen anledning att sluta skriva egentligen för jag ahr som inget annat att göra. ÄR för pigg för at sova, inte på film-humör också orkar jag inte göra något som kräver rörelse. JAg ska läsa tidningen, yes det ska jag. Mamma säger att jag borde börja göra det för att jag ör så grymt oallmänbildad, och det stämmer ju tyyp

HErrrrrrååååååååårårårrååååå

Kommentarer
Postat av: jokki

Det är synd om dig idag Eläjn, hoppas det känns bättre när du hör det :P Du oallmänbildad? det tkr inte jag, isåfall onutidsallmänbildad eller ngt, om det finns ngt som heter så...

2008-09-01 @ 15:41:05
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0