IGEN

Helt sinnes, jag sitter här igen..så nötigt ack så nötigt! OCh inte har mycket hänt sen sist.
Nu mår jag hyfsat bra, gick igenom en kritisk period mellan kl 14-18 då jag toppade temperaturen 38.8, men sen så tog jag tag i saken och åt en panodil och att det blev bättre! Har faktiskt gjort en del saker: Läst två sidor i min nya fina fysikbok, klippt jonas hår(ja det är faktiskt sant!) med en sån sax som tunnar ut. Klart att mamma skulle vara negativ oh försöka knäcka mig
-Men ska du verkligen låta elin göra det där? Är det inte bättre att du ringer emma
Men han tog mig i sitt försvar och sa att han hade fullt förtroende för mig, awesome:D
Sen så skulle vi visa upp vårat mästerverk så han samlade ihop allt hår som jag klippt bort i händerna och gick runt och frågade alla(mor å far) om de ville klappa hans hamster. Mamma fick svälja stoltheten och erkänna att det faktiskt inte såg direkt dåligt ut, jag tar det som en komplimang!

Sen efter min anorexi-aktiga middag såg jag Wild hogs, jag ger den 4 ostbågar av 5. Väldigt underhållande!
OCh jag har faktiskt varit ute på en ypperst kort promenad, men jag fick ju paniken när jag insåg att jag inte varit ute på hela dagen.
 
Och sen så har jag ätit ganska hyfsat också, men om man jämför med hur jag brukar äta så är det jag ätit under dagen ungefär så mycket som jag bruar äta till frukost annars. MEn det är ganska skönt som omväxling att inte vara hungrig jämt. dock ovant

Kanske var lite väl optimistisk när jag sa attt jag skulle till skolis imorrn, är dock 100 % säker att jag inte ska vara med på fotbollen på morgonen, men sen kanske jag kan vara med resten av dagen. Elller så är jag hemma och myser litegranna. Det sista lät mycket mer lockande

Så ska jag avsluta med att publicera veckans kommentar:
"Alltså, din rumpa är ju inte jätte-enorm"

Nääe alltså undrars om jag ska sova snart..eller det börjar då vara dags för en panodil så att jag kan sova obehindrat, nattinatti

HErråååååååååååååååååååååååå

Kommentarer
Postat av: Tönten

Vilken nice kommentar! ;D

2008-09-02 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0