Idol på G

Nu ska jag se idol..typ det första avsnittet jag ser. Känns asballt. Jag är så grymt trött i benen pga av den sk "helvetesdagen"(Fotbolls+idrott+träning igen) OCh idag ahde vi till skillnad från förra veckan ganska ansträngande idrott..orientering. Grejen är ju att man får sluta när man gjort klart alla kartor och då springer man ju mot friheten och då går det lite fort iaf . Sen fick jag ära att köra hem från alvik trots att vi hade en passagerare, jessica, med i bilen. Gick som smort. pappa var på bushumör så vi beställde en kebabrulle från björx pizzeria att dela på, smakade ganska bra men dock lite under förväntan. Nu så är det alltså tv på G och lite chill och varva ner..sen måste jag nog läsa det dära i fysiken som man skulle ha gjort och skriva en labbrapport.  MEn varför får jag känslan av att det man gör inte spelar någon roll med såna virrpannor som ska bedöma det?

Sen så är det ju snart helg..imorrn komer chicas hit och vi ska baka pizza och UMGÅS! Det blir nog jokki, persson, emma, josse, och jag förhoppningsvis haha. KAnske ollan ocksp men det får vi ju se. Sen på lördag kommer kussen hit så då bllir det till att spendera dagen med henne. OCh så sen på kvällen kanske jocke skulle komma..men dte blir nog inte så för sen så ska jag ändå kanske och spela match i mot danmark i uppsala på söndag så då känns det så elakt att släpa hit killen. MEn helt tråk att inte se honom på typ två veckor, STJÄRT! Vill inte verka toffel men sakna litegrann alltså...

Kul att jag skriver allt jag ska göra, och sen när jag gjort det kommer jag skriva om det också..för jag meanr, vem fasen bryr sig om vad jag gör minut för minut? Förmodligen ingen förutan kvinnorna i släkten, dvs farmor, mormor oh mamma. Dom skulle förmodligen vara helt pepp på iden att montera en liten kamera  som följer mig var jag än går. Så jäkilskt nyfikna är dom. Är det mitt öde att bli som dom? Hoppas inte för då kommer ju mina barn att få genomgå ett helvete:D

Nääe nu har jag annat att pyssla med

Herrå:D

Kommentarer
Postat av: jokki

du får itne glömma mig på den där listan, fast jag harj u redan en liten kamera moneterad, visste du ine det?

2008-09-18 @ 21:03:45
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0