Häng hos cool tjej

Jag sitter på ett helt nytt ställe på en helt ny dator och bloggar. Eller datorn är ju inte ny på det sättet utan bara för mig. Jag sitter hos en cool tjej,persson alltså..haha eller mer nördig,skooja. Skojade verkligen, för jag har slutat att vara otrevlig mt folk.
Lyssnar på Coldplay, violet hill..grymt skön låt alltså:)Har nu kommit på en del skivor jag vill ha..sam's town, stop the clocks, nåt med simon and garfunkel, mer oasis, californiacation...hmm ja det var väl ungeär allt skulle jag tro.

Idag har jag vart med kussen..vi har ite fått mycket uträttat men det r ändå så jäkulst skönt att  bara träffas och prata litegranna och öra om hennes liv och sånt. För våra liv är egentligen så sjukt olika trots att vi är ganska lika egentligen. eller njaa, samma srts humor kanske men jaa iaf. Sen s blev det det traditionella middagen hos mormor och morfar, trevlans travlans..men det blir så sjukt segt att sitta dr i flera timmar. Sen så tog jag bussen hem och pratade med joakim men han var ine riktigt på pratumör fast han r förlåten. eller visserligen sa han att han var på humör men jag fick inte dom vbbarnam ajja man kan ju inte vara social jämt antar jag. Se så rullade jag hem till persson och sitter nu och lyssnar på hennes stora planer om vad hon ska göra med sitt rum..det är allt från att måla taket svart till andra saker. kom inte på någ bra exempel.

Imorrn är det match mot danmark..alså inte landet danmark uan staden .Jag vet nu varför staden heter så, det är för att grundaren heter Dan Mark..allmänbildningspoäng till mig! :D:D Stora grejer på g,jag ska startis..visserlgen för tt kenning inte är spelbar men roligt ändå.

Nu ska jag bara avsluta med at säga att jag har fruktansvärd trningsvärk i min RÖV

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0