Gångarn

Jag är nog inte helt utan gener från min mor, vilket jag nästan hittills trott. Jag gillar att promenera..faktiskt. Kom nyss hem från att ha gått den ultimata rundan med min trogne walker johanna. Den är preciis lagom lång, tar typ 40 minuter att gå om man gör det i hyfsad fart. Inte alltför mycket tid går till spillo och den är inte så lång att man blir less heller. Så är det ju så jäkulskt skön luft nu på hösten..perrans med andra ord:D Haha, nu lät jag ju som väärldens friluftsmänniska vilket jag då definitivt inte är!

Snart börjar det vara dags att sova, vill inte vara så trött imörrn som jag var idag, helt sinnes på morgonen med det ordnade upp sig ett tag på förmiddagen. sen slocknade jag en halvtimme eller så hemma hos mormor innan träningen.

JAg bara sitter och tänker och kom på att jeeklar att jag saknar sara nu. Och det sk "gäng" som var med varann förr..lite tråkigt att saker blir som det blir, men så är det ju bara. JAg har ju ganska stor skuld i det hela eftersom jag tofflar med mina träningar och inte har så mycket tid som jag skulle vilja till annat. ÄH, livet suger ibland men för det mesta inte:)

Herråååååå

Kommentarer
Postat av: persson

Nej elin, du har verkligen inte skuld i det hela. Vi lyckades ju fast du hade träningar tidigare så.. Vi båda vet varför det blev som det blev..





2008-09-16 @ 19:31:19
Postat av: persson

HAHA alltså ursäkta, men jag lät som värsta surtanten i det förra inlägget xD HAHA

2008-09-16 @ 19:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0