Fristad

Så fort det är att plugga matte på g finns det så otrooligt mycket intressantare att göra här hemma. Städa skrivbordet är typ party, plugga engelska är typ helt chill..men att sitta med de där jäkla polynomen och fjärdegradarna och faktosirsera när man inte hängt med på lektionerna och inte riktigt fattar allt är typ inte kul. Så nu ahr jag officiellt tagit en liten paus..har typ jobbat av hälften och det är jag ändå nöjd med. Helt skönt det ska bli nästa lektion att vara där alla andra är och jaa..dröm:)
Jag säger åt mig själv hela tiden att jag ska bli mer diciplinerad men det funkar ju inte alls, snarare tvärtom. JAg blir bara mr och mer slö och jag vet inte riktigt om ag gillar den här nya personen jag börjar bli. Den skrämmer mig litegranna nästan. Hon är då inte riktigt lika ordningsam som den gamla elin..men hon kanske var lite överdriven eller vad vet jag? Men jag och bränna the brave jobbade iaf asbra på fysiken idag..något att hänga i julgranen nästan:O

Glada nyheter om min mobil. Den har vart störd när jag ska skriva sms och varje gång jag ska skriva "ett" så har det blivit "fut" istället...men nu har jag skrivit ett så många gånger att det har snott förstaplatsen från fut. Inte en dag för tidigt, för jag menar vad är ens "fut" för ett slags ord? JAg ahr då ingen aning om när någon någonsin skulle säga det liksom. The world has gone bananas, men nu är den då back to normal. En sak som är lite stjärtigare är att jag skrev "hmm" så mycket under en viss tid att det kom före ett så simpelt ord som "hon". Äsch nog om den saken

Imorgon blir det premiär på gymnasiebussen, wohoo. JAg har vart inne på info och fixat busskortet så nu ska det gå smidigt som bara den. JAg har typ ändå vart hyfsat duktig på att cykla tycker jag..jodå det ahr jag faktiskt varit juh

Ville bara sätta in en bild på mitt UNDERBARA lag såhär innan jag drar och fortsätter plugga matte



+Några randoms, - några frånvarande:)
Säga vad man vill hur det går för oss fotbollsmässigt(men det går faktiskt bra!), men fika och ha roligt kan vi då iaf

Nu går jag saaakta mot min avrättning

HErrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0