förbannad

Just nu är jag så jäkulskt grymt förbannad, irriterad, sur, less och vad nnat man kan tänka sig. Varför är jag det? Jo mamma har retat upp mig såklart..inte helt ovanligt. Okej nu måste jag bara få avreagera mih på kvinnan för jag orka rinte bo hemma längre,det är sant vi kommer helt enkelt inte överens. Hon anklagar ju mig för att vara sur och arg jämt men vem fan har då lärt mig det? Jo hon såklart för det finns ju ingen argare männniska på hela jorden. Och ni som träffat henne och tycker hon är trevlig,,ja då har ni inte sett hennnes andra sida helt enkelt, och det är den hon oftast visar mot mig. Jag kan ju fan inte rå för att jag är glömsk och då ska inte hon bli arg för det och komma och säga att jag är nonchanlant och inte bryr mig. Bara för att jag inte har kommit ihåg att lämna igen den där boken jag har fått krav på, och jag fick lappen för någon dag sen bara..JAG BLIR SÅ SATANS ARG!!!!
OCh nu när jag stod och bakade glömde jag att sätta ströbröd när jag bröade formen och satte bara smör. Tyckte mer att det var komiskt, men det tyckte inte en viss mor.
- JAg glömde att sätta ströbröd
- JA, hur ska du då få loss kakan utan att den går sönder?
- Måste du vara så negativ mot mig?
- Sluta fräs åt mig!!!!!!
- Men det är ju du som fräser åt mig
- Så fort man kommmer hem är du på dåligt humör, man kan intr säga någonting till dig utan att få ett snäsigt svar. Du är jämt arg, osv osv.

Sen så blev hon arg när jag hade slösat på hennes ingredienser, och då erbjöd jag henne att betala för dom. MEn då var det inte det som var problemet tydligen, men det var ju just det det var., MEn visst jag kan dra ut i skogen och plocka nya blåbär åt henne om det ka vara på det viset. Alltså seriöst, jag vill inte bo här nå mer.  JAg vet att jag kan vara ganska otrevlig mot hene ibland, men det är fasen inte normalt att fråga så mycket som hon gör ju

Och nu kännner jag mig elak för att jag ahr skrivit det här,

Kommentarer
Postat av: jokki

Ojj eläjn, kom till Antnäs och kyl ner dig ett tag, eller ta ledigt och bos hos Jocke :P

2008-09-08 @ 15:01:12
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0