En lång dag

Om man känner efter från när jag vaknade imorse fram tills nu så har dagen varit sjukligt lång. Eller det känns då som att jag har hunnit med en massa saker vilket jag säkert inte har men ändå.
Vakna(tungt som vanligt), åker gb med persson, skola som vanligt slutar typ kl 14 efter min magiska övertalnnigsförmåga att vi skulle få sluta tidigare, vänyar på jokkan tills hon tränat klart vilket innebär att jag sitter och sover på kultan, tar bussen till antnäs och jag svär på att det kändes som det tog två timmar att åka! Äter pannkaka som hennes far så huslgt har lagat, far upp till planen och ser ifk-alvik. vi var så många från damlaget där att det pratades om att vi skulle hoppa in med våran egen uppställning i halvtid:d Nice det hade vart. Återvänder till jokkis placen väntar på bussen åker in till stan. går upp till Runte och Brunte(mormor å morfar) och äter lite flingor. Och en apelsin/mandarin..jag fattade typ inte ritkigt för det såg ut som en liten apelsin med smakade mandarin..hmm...skumt. Så var morbror också där och vi såg fotboll och jag försökte göra klart fysiken men det bara trilskades och då blev jag less. Sen så tog jag bussen hem och jag svär på att det kändes som att det tog en timme minst,haha:D Så nu kom jag hem till far och bror som sitter och tittar på fotboll, stoor överraskning. JAg är ruggigt trött och fundar på att avsluta dagen,alltså gå och sova men ja vet inte riktigt...kändes bara ltie drygt. Jag vill dessutom se sex and the city fast det börjar inte förrän 22.50..jaoo nog kan jag vara uppe tills dess. Klarar jag inte det är jag ju töntig på ritktigt.

Jag har en del saker jag måste komma ihåg till imorrn: Fotbollsgrejer*2, idrottskläder, mat att äta efter idrotten och innan fotbollen, boken jag inte haft minne att lämna ingen. Stjärt vad dålig jag är, hoppas bara inte att dte kommer hem en till varning så att mamma ser den...för hon tror nog att jag ahr lämnat igen den redan. Äsch, det är såna smälalr man får ta

Tråkigt inlägg, men har man aldrig tråkigt vet man inte heller när man har roligt ju:D

Herrrå

Kommentarer
Postat av: jokki

alltså shiit vad bra att du skrev om fysiken här, kom på då att jag måste göra den NU :D innan idol

2008-09-11 @ 19:16:24
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0