Blott en dag...

Jag är sjukt duktig på att laga mat ibland! Nu har jag gjort typ köttfärssås som jag ska frysa in u små burkar som jag kan äta när jag ska iväg och träna:D Fast det är inte med vanlig köttfärs, det är quorn! Yah, det är ju sjukt gott alltså. JAg vill typ bli vegetarian ibland, fast inte alltid. Ja alltså man behöver väl inte vara det på heltid heller? Det räcker väl med att skona Något enstaka djur, för egentligen så är det väl snällare att äta 1 gris istället för 3? Nog med djupa funderingar om det..hursomhelst så blir mamma lika less varje gång jag antyder att jag ska sluta med kött.
"jaha, men då får du laga maten själv då"(Ypperst snäsigt tonfall)
jarrå det kan jag väl göra om det ska vara något problem

Kunde just dra en suck av lättnad när jag hittae biologiboken i min väska, fasen om jag ahde tappat bort den alltså. 300 kr hade ju inte vart helt roligt att betala för något så trååkigt. Just nu vill jag inte betala några pengar alls någonstans, min ekonomi har väl haft sina bättre dagar kan man säga. Inte för att jag inte har pengar för det har jag faktiskt men jag brykar försöka hålla en viss gräns på mitt konto och den har överskridits nu...hujja det ska inte få hända egentlgien, jag gilllar känslan av att ha koll på mina slantar men just nu finns inte den känslan där.

JAg så har jag kommit på att jag råkar säga elaka saker ibland till folk. Alltså om man håller på att käftas på skoj så kan det bara flyga vääärsta grodorna från min mun, och det är verkligen inte meningen. Så nu vill jag officiellt be om ursäkt till alla som känner sig sårade av mig,haha:) Jag menar i princip aldrig vad jag säger, på riktigt alltså. FÖRLÅT:D

Nääe, nu är det pluggen eller tv_n

HErråååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0