Time to plugg

Idag mår jag tusen så många gånger bättre än igår! Jag har inte ont i lymfkörtlarna(låter typ äckligt), inge feber, ingen psykig trötthet, ingen frysighet. det är bara prickarna sm är ett bekymmr fortfarande, vaknade av att jag låg och damp-kliade på mina lår kl 6 imorse. Fick sätta kallvatten på dom för att det skulle sluta. Men nu ser jag iaf ljuset i tunneln eller vad man säger, full av hopp! YEAH

Jag försöker trycka in så många saker som möjligt i skallen om en man som heter shakespeare och vad några av hans verk handlar om. Tungt för skallen må jag säga, fast ändå inte:) Prov imorrn men et skulle inte vara så omfattande så inte behöver man oroa sig allt för mycket tror jag. Oh jeeklar, skulle ju göra den där LPL.en ocksp. Min grupp hade missupfattat hurkycket man skulle skriva och inte skrivit någonting alls i princip och redovisningen är imorrn sa jag att jag kune ta hem och göra det mesta...för då är jag ju iaf säker på att få det gjort menar jag:) KAn ju inte vara alltför jobbigt om vi tänker., Annars är det kemiprov senare i veckan, och vi ar börjat med nå logaritmer på matten vilket jag tycker verkar vara hyfsat meningslöst..eller it vet jag. För att klara upp saker i min skalle ska jag till jonas och plugga på torsdag. Ska be att han bjussar på mat också, det vore chill. Och sen ska jag ligga på hans enormt sköna soffa och se på att efterlängtade Seinfeld boxar- Seriöst så tror jag att det slår Scrubs även om kampen är jämn

Idag gick jag med jokki på stan en sväng efter skolan och hittade två saker jag vill ha: En T-shirt..ganska anspråkslös ett läppglans som luktar som sockerkaka. VAr tvungen att smaka litegranna men det smakade inte lika gott som de luktade tyvärr.

OCh till sist så tror jag att jag har övervunnit min rädsla för köttsoppa. Mardrömmen var ju för när mamma drog fram den gigantiska kastrullen och hackade berg av potatisar och skogar av morötter för att vi skulle klara oss på det i en vecka. Nu är det tyo ändå okej..tror jag

MEn nu så ska jag plugga litegranna

Du:D :D :D :D :D

Röv-herråå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0