Snart helg

Jag har fått sån här snart helg känsla och det känns som att veckorna bara rusar förbi fruktansvärt fort...alltså jag har ingenting att invända mot det. Nyssbörjade ju skolan, och snart är det lov, och sen är det bara några veckor till jullovet och sen så är det ju nästan somamrlov. Fast sommaren tog ju just slut, helt knasigt men det är så det ligger till iaf. På ett sätt är det ju sjukt tryggt att gå i skolan, för så fort man sätter foten utanför när man tagit studenten är man ju arbetslös,vet inte vad man vill studera, bor fortf hemma osv. Kanske lite tidigt att tänka på sån nu men:D

Sitter och försöker catcha upp lite i matten..de dagar jag inte är på flitigt humör hamnar jag rätt mycket efter så nu är det frititds-elin som får ta konsekvenserna för dålig-elins handlingar. Det går typ ändå bra...försöker mig på lite c-uppgifter och jag vet inte riktigt, funkar typ hyfsat bra, förutom att jag fick ett tal helt rätt men det skulle vara tvärtom typ..eller nåt i den stilen. Imörrn 'r det sovis ändå till kl 12, UNDERBART..fundar på att gå och lägga mig tidigt ändå så att jag kan sova helt mycket. Som jag skrev typ igår så är jag helt trött ganska ofta nuförtiden. Måste åtgärdas. OCh så måste jkag orka vara helt fokuserad på tränengen för vi har ju match på söndag och jag vill ju gärna iaf vara uttagen till den:)

Alltså min käre lärare i kemi..han är ju i en klass för sig. Han försökte idag förklara hur olika ämnen "faller" med varandra dvs bildar solida ämnen eller nå. MEn han gjorde det typ till nå sång som han tyckte var askul .
- Dom fallerifallerallala..
Eller den här
- Det är ju som en polisutredning
JAg kommer dock inte ihåg i vilket sammanhang han sa det men..haha
Sen så körde han ju idiotförklaraingen i nyllet på mig. Jag fattade inte riktigt vad han menade och klandra mig inte för det, och frågar lite
- Vadå, vill du att jag ska förklara det ÄNNU tydligare?
- Eh,nej

Sen såtycker han att det är askul när folk skrattar åt hans "skämt", det triggar typ igång honom och han blir nästan roliga farbrorn. Kommer bli ett tufft år men som tur är har man ju en lärobok för förtydligar saker och ting.

näehepp nu ska jag pluggaa

HErrååå

Kommentarer
Postat av: jokki

haha jag vet att jag kommenterar sönder din blogg, men ser som alltid saker som jag vill kommentera. Jag kunde inte hålla mig för skratt idag, Jag ser FRAM EMOT ett år med Peter, förutom när det blir svårt men då får vi väl ta oss i kragen och lista ut det själva ;)

2008-10-02 @ 21:26:21
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0