Sista rycket som

På sistone har jag haft lite funderingar kring hela iden med den här bloggen, funderar på att lägga ner den helt och håller faktiskt. Har som inte känt den här "glädjen" (hahah) över att skriva på sistone. Så nu tänkte jag ta mig i kragen fast jag inte har någon och skriva som en tok och om det inte funkar slocknar elajnk.blogg.se på obestämd tid.

Kvällen här hemma har vart helt crazy. Unga och gamla mäniskor  samlades på björx för att äta middag tillsammans. Det började lugnt och fint, vettiga diskussioner under middagen men sen så smet de två yngsta, alltså jag och jonas upp på övervåningen ett tag. När jonas sedan går ner en sväng kommer han uppspringades med andan i halsen:
-mormor och morfar bråkar!
Då var det tydligen så att mormor hade trackat ner på morfars syn rejält..såhär var det:

farfar: PO, ser du verkligen texten på tv:n på så här långt avstånd?
morfar: Jodå det gör jag
mormor: det gör du väl inte alls
morfar: det gör jag väl visst
mormor: jaha, vad står det då där uppe i hörnet?
morfar.: Henrik eriksson
mormor(tiger en stund av skammen): Jaa..men jag undrar ändå om du ser

Och vad är det egentligen med pensionärer och att de måste ha ljudet på öronbedövande hög volym? Fönsterna skallrar ju nästan och håret flyger baakåt av tryckvågen från högtalarna eller nå. Helt sinnes
Nu är det då lugnt och skönt och alla har farit hem...

Nej nu ska jag fortsätta plugga, känns som att jag inte gjor så mycket annat på sistone. TRÅKIGT till tusen

Helt fult att någon/något kan ta upp så mycket plats ens hjärna så att man bara tänker på den/det hela tiden...helt galet alltså:D

Röv-heeeej(bara för dig amad,haha)

Kommentarer
Postat av: Blondin

Du skall icke lägga ner bloggandet! Mvh blondinerna

2008-10-16 @ 23:51:51
URL: http://blondinbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0