Sista minuten

tänkte bara skriva lite snabbt innan jag ska inta sängen med min maffiga kemibok och se på scrubs. Min skalle går på högvarv, har en milljoon saker att tänka på och planera för tillfället. Näe men jag orkar inte tänka på det nu iaf. Eller jo, jag tänker påp orienteringen och vill att der ska gå bra, så tänker jag på att vi har prov på fredag, så tänker jag på hur det blir när jocke kommer hit för det ska passas in busstider med träningstider och andra stjärt-saker. MEn det är helt klart värt besväret.

Är typ nöjd för jag ahr lärt mig de 21 första ämnena i periodiska systemet alldeles nyss..och vet man bara numret så kan man klura ut en massa annat också, haha:D Se har jag läst heeela kapitel två och gjort frågorna på det, samt studerat Peters powerpoint..så imorgon är j iaf tagg för att läsa hela kaptiel 3 och göra alla dom frågorna..sen så ska jag gå igenom allt jag är osäker på och sen så är jag redo

Nu ser jag dock att jag måste borsta mina täner innan scrubs börjar..

Må de högre makterna göra att mina prickar int kliar sönder mig inatt!

HErrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0