Nyllet på alla

Säger bara nyllet på alla som inte har sovmorgon idag. Börjr inte förräns 12, vaknade dock kl 8 av mig själv så nu kan jag ta det hur chilligt som helst. Grymt bra alltså:D

Jag gillar som att äta frukost för mig själv, men nu så vaknade mamma av mitt poslinsklirrande och gjorde mig sällskap, jag ba: DAMN! morgonfriden är förstörd liksom. JAg sitter i det tysta och försöker koncentrera mig på el sudoku som jag löser vajre morgon medans jag äter, men inte är det så lätt när mammas mun går i ett. "HAr du sett att anders är i tindningen, vars jobbar johannas kusin , hur länge har hon jobbat där, brödet är så tjockt att det inte går ner i brödrosten, det regnade mer inatt änvad det gör nu osv osv". JAg bet ihop för att inte be kvinnan att vara tyst, åt fort och flydde fältet.

JAg har bestämt mig för at verkligen hålla ut med bloggisen till nyår typ, även och det kommer bli tufft. Hujja...fast snart kommer det blir ttt littet uppehåll för jokkis kusin har kanske ingen dator i sin lägenhet och nästa helg blir det eventuellt att fara till umeå en sävng och hälsa på mimmi. Då var jocke och jag så smarta att vi kom på att han hälsar på sin kusin i sundsvall samtidigt för då får vi sällskap på bussen. Hur bra som helst ju

Rolig helg på gång..lagfest på lördag(ja igen) då vi ska fira att som jokki uutryckte det så vackert en gång: Att den här jäkla serien är slut!

Nä nu ska jag ta fram en av mina mest älskade maskiner: plattången. Känslan av att ha lent och otrassligt hår är helt enkelt obeskrivlig!



.bara för din skull jocke!


Stjärt-Tjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0