Jaoo

Ibland blir det fel personer som får ta emot smällen av mina humörsvägningar. Idag är jag på krigsstigen, har haft jobbigt ont i magen i typ 3 dagar nu och det börjar sätta sig i psyket. Det pyser ur mina öron och näsborrarna fladdrar när jag andas. Är bara lite lättretad just nu, men jag ska försöka vända eländet och blir glad istället. Amad bad mig att sluta vara så tråkig och trött för att klassen lider(tvekis) och försökte trycka i mig choklad bara för att jag skulle bli lite blodsockrig och hyper. Det här med att jag skulle ha ett enormt sockerbehov är faktiskt bara lögn, på riktigt alltså.

Det som känns skönast av allt är att det är helg imorrn. Skulle egentligen fara ut och vara ungdom men då blev det en så väldans massa tjorv att jag är hemma ochspelar kort med mor å far. Nej jocke kommer imorrn och på lördag ska jag återuppliva hela grejen att vara med antnäsarna hos jenny. Ska bli grymt trevligt
En annan bra sak är att jag har fått ett nytt headset till mobilen. Älska det alltså! Jonas har en walkman men han är inte så värst intresserad av mobilens förmåga att lagra låtar och sånt. Nej han hade faktiskt aldrig ens använt sitt headset så det fick jag låna på obestämd tid, är kärlek till brorsan ibland!! det satt som en smäck i mina öron och stängde ute allt annat ljud. UNDEERBAAART

Nu måste jag planera lite buss

HErrååå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0