It's a little bit funny, this feeling inside

Skönt trött efter en skön helg. Hade typ inte kunnat vara så mycket bättre, bara om vi vunnit idag mot Tyresö. MEn man kan ju inte få allt heller:D

Sitter med en enorm hög av skal och annat från frukt framför mig. JAg har nyss konsumerat 3 mandariner och ett äpple(svenskt<3), sitter som en smäck i magen juh! Det är helt galet vad jag gillar att käka frukt alltså! Kommer ihåg typ när man gick i lågstadiet och hade fruktstund, helt klart dagens höjdpunkt. Min mor har en tendens att lägga in all frukt i kylskåpet och när man är lite frysig av sig är det inte så kul att sätta tänderna i ett askallt äpple, nej då är mitt bästa tips att köra det i micron några sekunder ppå låg effekt. SOM RUMSTEMPERAT!

Sitter och lyssnar på the Killers, heeeeelt underbara alltså. Nu är jag i en sån period, men än så länge har jag bara hört albumet sam's town så jag vet it riktigt vad jag gått miste om. Känner mig alltid så töntig när jag säger att jag gillar nån artist/grupp och så har jag inte ens hört allting. JAg omformulerar det: So far so good:D

Ibland är inte saker och ting som man minns dom. Såg Supersugen igårkväll med jocke, emma och chrille. Första gången vaar den ju asbra, men nu var den en disappointment, eller hur det kan tänkas stavas. Tur att det fanns popcorn och GH, även om jag är sugigare än sugigast. Jag hatar att vara dåli, alltin blir ju så mycket roligare om man är bra.

Nu delar jag med mig av lite intim information men jag har nå konstiga utslag. En del är på handen, och på mitt ena lår och jag vet inte avd det är för något. Det kliar som satans och är helt röda. JAg har typ fått skabb. Skoja:)
 
Jeeklar vilken tid det tog att skriva det här, typ en halvtimme. JAg susar bort i min egen värld som JD i Scrubs, sen så väcks jag när nån skriver till mig på msn.

Ikväll har jag och Jokkan varit sjukt effektiva. Pluggat som ena riktiga svin och knäckt varenda uppgift i fyskíken, moahaha! Sen så berättade hon nå roligt, hennes kusse malin ska bort och då får jokki bo i hennes lägenhet och hon ville ha nån där som bor med henne. JAG alltså. Helt ballt. Vi flyr hemifrån i en hel vecka typ. Alla kommer ju dock tro att vi blivit lesbiska men det är helt okej för mig,haha:D Det där lät ju bara fel, jag är trött helt enkelt

Nu ska jag borsta mina tänder

HErrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrråååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0