Hmm

Jag hatar at skriva med publik. Jocke ligger ch iakktar när mina fingrar flyger över tangenterna och jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om

Jo dagens flopp: DET VAR SLUT KANELBULLAR. JAg menar, om det är kanelbullens dag ska man väl ändå kunna förvänta sig att köpa en, men ICKE. Hur tusan planerar man då? Inte bra alltså. Inte för att jag är en sån som tar allvarligt på såna högtider men ändå så störs man på det.
JAg är hungrig som ett as men snart är det mat, grillat:D Men mums damn it! Sen så ska vi traska upp till emma på höga berget med våra smörpopcorn och hänga där et tag. Alltså jag vill ha mat NU! NU

Ajja, skönt med helg iaf, men känner som jokkihanna en vis panik över att jag inte riktigt fattar fysiken och matten. Tur att jag har en begåvad bror som kan hjälpa mig,haha...sen imorrn så ksa jag då till jokkihanna och vi ska ta itu med våra liv tror jag. Som fasen att vi ska..känns typ bra ändå.

Jaa, alltså vad mer kan man skriva? JAg vill ha mat!

Ha en trevvlans bra lördag

Herrråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0