Helt galet

Det är helt galet vad ett lov kan gå fort och hur dålig man kan vara på att blogga.

Efter att ha sett en hel del film hos mimmi när jag var där har jag upptäckt att det finns såna filmer som aldrig blir omoderna: Bert och Fucking Åmål. HAHA. Jag kan inte sluta garva åt bert helt enkelt, det är ju typ det roligaste som finns egenbtligen. Särskilt när Lillerik ska säga godnatt åt sina föräldrar! HAhA. OCh vi sitter fortfarande och förundras över att hon i fucking åmål kan ha så sjukt rolig gångstil och hur man kn ha så glansigt och platt hår. Ett mysterium.

Det verkar ju inte riktigt vara någon som vet om halloween är på fredag eller lördag...men nu har jag dock spikat planerna för båda dagarna. Idag så undrade Jokki om jag skulle med på hennes kusins fest och då ska man klä ut sig, hjälp..så dit ska vi ett tag. När dom andra drar ut så drar vi till björx och träffar mina andra vänner och tar det lugnt. På lördag så blir det att fara iväg till antnäs och laga mat och sånt med tjejerna och några pojkar. Joakim kommer dit sen på kvällen och följer med mig hem:D Undrar vad han och hans kompisar sysslade med igår...det började typ som ett lan men slutade med att jag fick lite mms med barbröstade pojkar..haha

alltså grejen med att jag skriver haha hela tiden är för att jag sitter och skrattar för mig själv på riktigt, inte bara för att jag tycker dte är snyggt att skriva eller så.

Nu har jag börjat göra ett vantar som mormor ska få i julklapp..dom blir grymma!

Jag jag är typ hyfsat nervig för ikväll..känner ingen förutom jokkisnokki men jag hoppas att alla är så fulla att dom inte lägger märke till hur konstig jag är, eller nå

Hmm nu ska jag gå och göra någonting för att bli av med nervositeten

HErråår

Kommentarer
Postat av: Jake och C.O ;););)

Trackback-URL för detta inlägg:



Vi är inga pojkar Elin, vi är unga män... unga män! Vi är också VILDAH! ;););)

2008-10-31 @ 13:18:13
URL: http://blondinbroderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0