Hängigt

Idag känns det mesta sjukt hängigt. Det är hur mycket som helst i skolan som ska göras, jag mår inge bra och bara fryser hela tiden, jag har tråkigt för jag fick inte fara på träningen, en man 60+ har tagit mig på brösten. Okej att han var läkare och letade efter såna utslag som mina lår är täckta av(vet inte om jag sagt det förr), men ändå alltså. Han var typ lite väl framåt tycker jag.
Nu vet jag dock vad jag lider av, även om jag inte riktigt litar på detta: Allergisk reaktion+ någe virus i kroppen eller hur det nu var. Så alla prickar på mina lår och min högra hand ska tydligen kallas för nässelutslag, och dom kliar som attans ibland! JAg satt och satt och satt och väntade på att få träffa el doctor hur länge som helst kändes det som, sen så gjorde hon sitt expertutlåtande och sen hämtade hon den utåtriktade gubben för hon ville kolla med ytterligare n kollega. Fick dricka på kortisontjosan och fick ett recept på piller som jag ska äta en gång om dagen:D MUMS!
Men jag tror inte att dom har rätt men det återstår att se---

Så min dag har om jag ska klaga ännu mer varit ganska hängig, knappt orkat stå upp och frysit förbenat mycket heela tiden. Sen så fort jag kom hem däckade jag en timme på soffan, underbart skönt!
Nu sitter jag med den här jeekla matten som jag knappt fattar någoting av. DAMN

Måste plugga stenhårt nu

Herråå

Kommentarer
Postat av: persson

men elin, kan du inte bara lita på vad farbror doktor säger? du behöver ju inte alltid tro det värsta :P haha

2008-10-06 @ 19:02:44
Postat av: jokki

Det är väldgit synd om dig Eläjn, på riktigt alltså, tråkigt också :(

2008-10-06 @ 21:09:21
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0