Flyga drake

JAg och jokkan har varit enormt duktiuga och städat här i köket, matat oss själva och nu sitter jag och uppdaterar här med detta hopplösa tangentbort. ´Har just insett att jag är som skapt för att inte bo hemma. finns typ inget jag saknar..kanske min kolasås. Det brukar ta ganska så redigt lång tid innan  jag börjar sakna mina föräldrar, inte för att jag inte gillar dom eller så. Så är det bara

Snart kommer det fint främmande, amad och malin ska komma hit och se flyga drake med oss. Dessutom så blir det glass, chirre och knäckebröd. Hmm ja ´malin hade bakat de och ville typ att vi skulle smaka. Dessutom kände hon att hon vile bidra med något till kvällen. känns som att jag kommer få ett gråtanfall av el movie...om jag så inte får det av min förbannade onda mage innan dess.

Morr vad jag har ont i magen..så sjukt less. Men jga ska stå emot min enorma lust att ta till värktabletter.

Alltså jag känner mig alltid så toflig när jag skriver sånt här, men joakim jag saknar dig<3 Pallra dig hit på dina bleka ben

Nu så ska jag återuppta mitt super nintendo spelande, jag har utvecklat ett beroende är jag rädd

Herrrårrårårårå:D Stjärt-hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0