Ett sista ryck

Jag känner verkligen att denna blogg har sjunkit ner i nått slags träsk. JAg känner ingen energi att skriva ALLS nuförtiden. JAg känner typ inte att jag orkar göra någonting nuförtidn. JAg sover mer än jag brukar men ändå är jag tröttare än vanligt...jag är typ i min egna lilla bubbla på träningarna och rokar helt enkelt inte hänga med. Jag har fått den här känslan av att serien redan är slut..galet eftersom vi fortfarande har tre matcher kvar. MEn nu så gör jag ett ryck och tar tag i mitt liv och ska bli bättre på att skriva och skriva om vettigare saker typ...för det här är ju bara stjärt, jag sitter bara och klaga..och dte blir typ adlrig bättre för att man klagar,nejnej

Idag följde jag med träöningskvinnan jokki till inpuls och biffade lite ben, kändes typ bra att jag gick dit ist för att bara sitta och inte göra någonting i två timmar vilket jag annars skulle ha gjort. Hoppas på en inte alltför brutal träningsvärk som förra gången,helt sinnes var det!:O Så nu ska jag tvinga henne att tvinga med mig dit varje onsdag..för jag har helt enkelt inte nog mycket självdisiplin att masa mig dit själv.
JAg är SJUKT NÖJD över att jag har tränat! SJUKT NÖJD TJEJ!

Snart kommer johannski hit och ser idol med mig, yeah:) Ska bli kul..för man hinner ju knappt träffa kvinnan annars, hinner typ inte träffa någon,haha.

Inget illa menat mot Rickard som är den chillaste läraren nånsin och så vidare, men dina genomgångar får mig att gråta av uttråkning. JAg kan inte lyssna på någon längre än en halvtimme typ. Sen blir jag dampig och börjar kasta papper ellelr sånt

NEpp nu ska jag snooza på min säng en stund

Saknar dig<3

Herrååå

Kommentarer
Postat av: jokki

haha känns ändå bra att bli kallad för träningskvinna, fast man vill ju inte verka fanatisk. Självklart ska jag tvinga med mig dig, jag ska vara superjobbig om du säger nej tills du inte orkar säga emot längre MOHAHAHA

2008-10-01 @ 21:18:09
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0