Ensamheten

Det enda som hörs är skvalpet från ett akvarium. Mitt i enn mörkt vardagsrum på edefors sitter en ung flicka och uppdaterar sin blogg.
Jokki har farit iväg för att fira sin mosters man så nu sitter jag här helt själv. Men jag har en massa saker som jag ska uträtta:
Göra en matte-inlämning
Börja läsa min fruktansvärt rövigt tjocka bok David Copperfield
Plugga LPL
SPELA SUPERNINTENDO!!!

Har kommit på ett superbt sätt för att få Jocke att få dåligt samvete.
-Alltså jag måste sluta prata nu, min träning börjar'
-Men du det är lugnt, jag fattar att du inte vill prata med mig
-Sådär gör du bara för att jag ska få dåligt samvete
-Ja, antagligen

Hehee, helt sjukt vad mannen får skuldkänslor fort, han är ju v'rre än mig! Dåligt samvete är en sjukt jobbig känsla som jag ofta drabbades av när jag var liten. En gång när jag var kanske 6 år skulle jag vara busig och for iväg till ICA och köpte tuggummi(för mina egna pengar alltså) utan att säga till. Kunde knappt äta mina HubbaBubba utan att få en klump i magen.

Jg diggar inte det här tangentbordet särskilt stenhårt, jag råkar trycka på caps eller andra saker hela tden

Nääe, allt från mg

Herrååå:D:D

Kommentarer
Postat av: Skuldkänslor

Det är faktiskt inte så snällt av dig att göra så !

Mot en så snäll stackars man!

2008-10-20 @ 23:54:29
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0