Chocken

Från att ha varit en bad updater blir jag en good updater på en fingerknäck. JAg flyr från matteboken..jag ser att den blänger på mig i ögonvrån. Helt fult för allt gick helt strålande och jag löste tal efter tal som rena mattesnillet men så plötsligt tog det stopp och då blev jag less. Om man inte fattar matte så fattar man ju verkligen inte! Näee s nu väntar jag på att jocke ska ringa mig, äter et äpple och lyssnar på Don't look back in anger för säkert tusende gången den senaste månaden. Kan helt enkelt inte tröttna på den. Det enda som fattas i min annars s ultimata musiksamling är californiacation och viva la vida. Jag kom bara att tänka på att det värsta är ju när man hör en superb låt också uppfattar man inte vad den heter eller vem som sjunger. Det blir som ett tomt hål i hjärtat,hahaXD

Har en positiv känsla inför imorgon av någon underlig anledning. Börjar med fotboll vilket gör att jag får sova en kvart längre, har bestämt vad jag ska ha på mig(det tar typ helt länge på morgonen eftersom jag inte kan ta några beslut när jag är trött, inte för att jag bryr mig asmkt om hur jag ser ut. det kanske märks ibland? HAHAXD), jag ar ingen träning och planerar en chill joggingtur om jag orkar, börja skriva på tuesdays with morrie grejen vilket inte verkar alltför hemskt för att boken var så grym!

JAg borde typ gå och borsta mina tänder nu tror jag...

nattinatti

HErrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0