back to normal

Nu är jag hemma igen till mammas stora glädje. MEn inte så länge till, imorrn far jag till joakim och på söndag tar vi bussen tillsammans mot södra sverige. JAg hoppar av i umeå hos mimmi och han fortsätter till sundsvall till sin kusin. Sen på onsdag så åker vi hem igen med samma buss. Helt nöjd för att jag får sånt grymt sällskap på bussen.

HAHAHAHA, JAG ÄR SÅ GRYMT KLANTIG! Hade bestämr med emma atrt vi skulle träffas ikv och så skulle jag ta och ringa henne. Det är upptaget gång på gång på gång...efter en halvtimma inser jag att jag har slagit mitt eget hemnumme ristället för hennes,haha:D Det var kul

OCh ikväll har Sara kommit hem från mora, al kärlek till kvinnan, ska bli grymt att träffa henne ikväll:D:D:D

nee nu har jag saker att uträtta

Herråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0