Tabbarnas tabbe

Veckans pucko eller något i den stilen. Eller så var jag bara grymt otursdrabbad. Igår var jag flitigaste eleven någinsin. Skrev en väl utarbetad rapport i exkursionen till hertsö träsk. Lade till lite schyssta bilder. La verkligen ner min själ i hela arbetet. Somnar nöjd med min insats.
Och idag när jag sätter mig vid el ordenador för att skicka dokumentet till malin så hon kan skriva diskussion om det så är det spårlöst försvunnet. Helt sinnes. JAg letar som en tok över hela datorn men inte finns det någon rapport. Anus. HAr det otänkbara hänt? Men jajjemen det är klart att det har, hela världen går med andra ord emot mig.
I paniken ringer jag malin som blir minst lika upprörd som jag. Det mystiska med hela grejen är att jag vet helt säkert att jag sparade 2 ggr medan jag skrev bara för att det här inte skulle inträffa. Sen börjar jag faktiskt gråta av ilska och uppgivenhet. Var verklgien inte på humör för att skriva om allt en tredje gång(för texten har ju försvunnit en gång förut)....men sen så tog jag mig i kragen och tvingade mig själv att sätta igång, och när jag väl skrev så gick det gnaska fort....så nu är allt frid och fröjd igen men jag gick igenom en ypperst kritisk period kring 18:00.

Nu tröstar jag mig med lite Don't look back in anger och tanken på att Joakim kommer till mig imörrn. Sen kommer mor hem från umeå och då tänkte jag höra om vi ska gå ut och gå en sväng. Tanken var egentlgien att jag skulle och gymma men när den lilla incidenten med datorn inträffade var dte ju bara att glömma den tanken. Men jag ahr ett behov av att röra på mig litegranna varje dag så något får jag ta och hitta på.

Jag är glad att jag gör dig glad med mitt bloggande Jokki...min kritiska period när jag tänkte lägga ner hela grejen är över..för tillfället

Herråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0