Ser ljuset

Det känns som att min långa insnöing snart är över..så fort det där hellsikkes fysikprovet är borta från världen kommer jag vara som en ny människa. Lugnare, mer harmonisk osv. Ska och fira det med att fika med Johanna och Emma efter skolan:D Tusans så nice...fast min ekonomi är sjukt dålig för tillfället! Det drog iväg lite när jag köpt både flyg- och konstertbiljett..hmm ja men jag räknar med att komma på fötter efter julafton.

Igår var jag med mamma på stan och hon var så snäll och köpa mi et par bralls. JA är verklien inte en sån som skriver upp dagens outfit och dagens inköp men jag måste bara berätta om vilken grym strecth dom där jeansen besitter. JAg känner mig hur smidig som helst och dom sitter som ena riktiga korvskinn, men jag räknar med att dom ska töja ut sig. FAst det är inte obehagligt när dom är så tajta, näe tvärtom, dom blir som ett extra skinn eller en del av min kropp! Kort sagt: Twister-byxor:D

JAg är helt peppad på att fara och träna idag;men nu blir det ruggigt ointresant för nu tänker jag högt. Om Jocke kommer hit så ska jag fara ut och springa innan han kommer och köra lite gymnastiska övningar hemma, om han inte kommer vilket dte lutar åt så ska jag fara med familjens muskliga män och träna på lule energi etfer maten. JAg är mer peppad på det andra alternativet för det är så grymmarns kallt ute att jag vill bara sitta inne hela dagen, vilket jag nästan också planerar att göra.

Haha, mor å far har städat tvättstugan idag och hittat mina gamla balettskor. Hur söta som helst:D:D Ett par vita och ett par rosa. mamma vägrade nästan att slänga om
"MEn tänk om någon granne vill ha dom?"
Det var typ skrattretande eftersom att alla våra grannars barn är rebelliska och vilda små pojkar.

Herrår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0